مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 16:352020-07-14حوادث

فوت 2 نوجوان در سیل استان اردبیل


وقوع توفان‌های تندری تابستانه و سیلاب‌های موقت عصر سه‌شنبه موجب جان باختن 2 نوجوان و بروز خساراتی در مناطق مختلف استان اردبیل شد.

فرهاد عبدالعلی‌پور مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل به ایرنا گفت: در منطقه‌ای مابین روستاهای چات‌قیه و تقی‌دیزج شهرستان اردبیل عصر امروز سه نوجوان هنگام بازی در کنار رودخانه گرفتار سیلاب شدند که در این حادثه 2 نوجوان 12 ساله جان خود را از دست دادند.

او با اعلام اینکه نیروهای امدادی هلال احمر استان اردبیل درحال جستجوی اجساد این 2 نوجوان می‌باشند، افزود: فرد سوم گرفتار در سیلاب توسط اهالی حاضر در محل نجات یافته است.

به گفته وی بارش بیش از 52 میلیمتر باران رگباری امروز همچنین در شهرستان مشگین‌شهر سبب سیلاب گردید که براثر آن لوله اصلی خط انتقال آب این شهر شکست و ماموران امدادی هلال احمر و آب و فاضلاب درحال ترمیم این خط انتقال آب هستند.

عبدالعلی‌پور همچنین از تخریب 20 تا 100درصدی منازل روستای مصطفی‌لو در شهرستان خلخال براثر سیلاب امروز خبر داد و گفت تاکنون 40 خانوار در این روستا اسکان اضطراری داده شده‌اند.

وی اظهار کرد: براثر اغتشاشات جوی عصر امروز خساراتی به کشتزارها و مراتع در نقاط مختلف استان اردبیل ازجمله خلخال ، مشگین شهر ، جعفرآباد و گرمی وارد شده است که کارشناسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 2 نوجوان در سیل استان اردبیل

فوت 2 نوجوان در سیل استان اردبیل