مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 14:412020-07-14اقتصادي

آتش نشانان اصفهانی خواستار اجرای قانون مشاغل سخت هستند


آتش نشانان اصفهانی خواستار اجرای قانون مشاغل سخت و همسان سازی حقوق خود نسبت به دیگر کلان شهرها هستند و اعتراض روز گذشته آنها در همین ارتباط بود.

- محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، در ارتباط با اعتراض آتش نشانان اصفهانی در روز گذشته در محوطه سازمان آتش نشانی اصفهان اظهار داشت: نکته مهم قابل ذکر در این ارتباط این است که آتش نشانان نسبت به دریافت حقوق و مزایا اعتراضی نداشتند چراکه بدهی آنها سر موقع پرداخت شده است و سازمان آتش نشانی اصفهان هیچ نوع بدهی و دیونی به آنها ندارد.

وی افزود: همکاران این سازمان از سال های گذشته نسبت به موضوع نادیده گرفتن قانون مشاغل سخت و زیان آو ر در ارتباط با آتش نشانان اصفهانی و درخواست برای همسان سازی حقوق خود نسبت به دیگر کلان شهرها اعتراض داشتند.

رییس سازمان آتش نشانی استان اصفهان تاکید کرد: برخی از این افراد به شکل شرکتی سالهاست در آتش نشانی اصفهان مشغول خدمت و فعالیت هستند و درخواست تبدیل وضعیت را داشتند، تاکید کرد: برخی از این موارد ناشی از مشکلات قانونی است که باید قانون گذاران در این ارتباط چاره اندیشی کنند.

وی با اشاره به تلاش سازمان آتش نشانی برای رفع این مشکلات ادامه داد: با سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و همچنین شهرداری اصفهان مکاتباتی داشتیم و در نهایت مقرر شد نمایندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانان اصفهانی خواستار اجرای قانون مشاغل سخت هستند

آتش نشانان اصفهانی خواستار اجرای قانون مشاغل سخت هستند