مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 12:302020-07-14حوادث

وقوع 6 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی طی یک روز در همدان


رییس سازمان آتش نشانی همدان از وقوع 6 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی طی یک روز در همدان خبر داد.

- محمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات 11 عملیات اطفای حریق و 3 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

رییس سازمان آتش نشانی همدان گفت: شهروندان همدانی دیروز 405 مرتبه با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد 14 مورد منجر به عملیات شده است.

بیاناتی با بیان اینکه 15 تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرارشده است، گفت: تماسهای برقرار شده با سامانه 125 همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل 50 تماس اشتباه بوده و متأسفانه 326 مورد از تماس ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

بیاناتی اضافه کرد: عملیات انجام شده در این مدت 11 مورد آتش سوزی شامل حریق پیک نیک در شهرک اندیشه، حریق باغ در روستای تفریجان، حریق درختان در چهارراه کبابیان، نشت سوخت خودرو در 18 متری سلحشور، حریق ضایعات در شهرک مدرس و 6 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در جانبازان، تپه هگمتانه، بلوار ارم، پارک پرواز، جاده استخر عباس آباد و حیدره بوده است.

وی گفت: همچنین 3 مورد عملیات امداد و نجات نیز شامل نجات افراد محبوس شده در منزل در خیابان شریعتی، نجات حیوانات در گنبد علویان و رها سازی اندام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 6 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی طی یک روز در همدان

وقوع 6 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی طی یک روز در همدان