مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 12:002020-07-14اقتصادي

همدان در حوزه کودکان خیابانی استانی سلامت است


همدان در حوزه کودکان خیابانی استانی سلامت است و کمترین تعداد کودکان خیابانی را دارد.

- ایسنا/همدان مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت: همدان در حوزه کودکان خیابانی استانی سلامت است و کمترین تعداد کودکان خیابانی را دارد.

حمیدرضا الوند 24 تیرماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه 46 عنوان برنامه به مناسبت فرارسیدن هفته بهزیستی در استان اجرا می شود، خاطرنشان کرد: این برنامه ها شامل افتتاح 76 مسکن معلولان، راه اندازی 17 کارگاه اشتغال و ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی برای 80 نفر از جامعه هدف در استان است.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال هفته بهزیستی شفافیت، تحول خدمت و ارتقاء سلامت اجتماعی در خانواده است، اظهار کرد: در سال جاری مستمری افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی افزایش یافته است که علاوه بر آن کمک هزینه معیشت نیز به آن ها اضافه می شود همچنین حق پرستاری نسبت به قبل دو برابر شده و کمک هزینه معیشت به آن افزوده می شود.

الوند ادامه داد: سال 98 در حوزه ایجاد اشتغال 500 میلیارد ریال اعتبار داشتیم و متعهد بودیم برای 1800 نفر از خانواده معلولان شغل ایجاد کنیم که در نهایت 2300 شغل ایجاد شد و رتبه اول کشور را به دست آوردیم.

وی تصریح کرد: در سال جاری نیز بیش از 700 میلیارد ریال اعتبار داشته و تعهد داریم برای 1900 نفر اشتغال زایی کنیم که امیدواریم مانند سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان در حوزه کودکان خیابانی استانی سلامت است

همدان در حوزه کودکان خیابانی استانی سلامت است