مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 11:252020-07-14اقتصادي

توقیف مرسوله های پستی قاچاق توسط پلیس راه آهن


فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف و توقیف کالای قاچاق در قالب مرسوله های پستی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در انبار توشه ایستگاه راه آهن تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حشمت الله ملکی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به منظور مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران دایره آگاهی با تشدید اقدامات نظارتی حین کنترل بارهای صادره از ایستگاه راه آهن تهران در انبار توشه، به تعدادی کارتن و گونی در پوشش مرسوله پستی مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه شیوه و شگرد اغلب قاچاقچیانی که صنعت ریلی کشور را برای این منظور انتخاب می کنند استفاده از مرسوله های پستی است، افزود: همکاران هوشیار بنده با توجه به عدم ارائه مدارک مثبته گمرکی اجازه هرگونه فعالیت را به سودجویان و افراد فرصت طلب نداده و بار موصوف را برابر قانون و مقررات توقیف می کنند.

فرمانده پلیس راه آهن کشور تصریح کرد: در اجرای دستور مقام قضایی با حضور نمایندگان اداره پست، بار توقیف شده به تفکیک مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت 82 هزار و 800 نخ سیگار خارجی، 36 جفت کتانی ورزشی و 22 دستگاه انواع لوازم آشپزخانه خارجی کشف و برابر دستور مقام قضایی تحویل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف مرسوله های پستی قاچاق توسط پلیس راه آهن

توقیف مرسوله های پستی قاچاق توسط پلیس راه آهن