مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 10:552020-07-14اقتصادي

تلاش حداکثری برای تحقق شعار جهش تولید لازم است


سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت بر تلاش حداکثری در راستای تحقق شعار جهش تولید، انجام صادرات و جلوگیری از واردات بی رویه به کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی اصفهانی روز سه شنبه در آیین معارفه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: امروز دشمنان درصدد وارد کردن ضربه های اقتصادی به کشور هستند، به طوری که با تعطیلی واحدهای تولیدی می خواهند اشتغال و تولید را زمین بزنند.

وی ادامه داد: امروز کشور در جنگ اقتصادی قرار گرفته و در مقابله با هجمه های دشمنان باید خود را تجهیز کنیم، امروز نفرات اول این جبهه بزرگ مردان عرصه تولید هستند، افرادی در حوزه تولید، صنعت، معدن و تجارت و اصناف زحمت می کشند.

این مقاومت و همدلی شکل نخواهد گرفت مگر با همدلی.

به گفته سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، باید توان خود را باور کنیم چرا که ایرانی ها در مقابل سختی ها مقاوم تر هستند و در طول تاریخ ایستادگی کردیم و این ایستادگی مرهون همدلی، همگرایی و وحدت بین مسئولین و بزرگ مردان تولید است.

اصفهانی، همدلی بین تولیدکنندگان و مسئولین در بخش های مختلف اقتصادی و تولیدی استان مرکزی را نشان از به وجود آمدن امید در پایتخت تولیدی کشور برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش حداکثری برای تحقق شعار جهش تولید لازم است

تلاش حداکثری برای تحقق شعار جهش تولید لازم است