مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 10:352020-07-14اقتصادي

سوله بحران در محلات هدف بازآفرینی محمدشهر ایجاد شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: سوله بحران در محلات هدف بازآفرینی محمدشهر ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی درویش پور بعدازظهر سه شنبه در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان البرز، اظهار کرد: ستاد بازآفرینی یک ظرفیت است که دستگاه های اجرایی به ویژه شهرداری ها می توانند از آن برای توانمندسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ظرفیت های ستاد بازآفرینی در شرایط اقتصادی کنونی و محدودیت های منابع مالی یک فرصت طلایی است، ادامه داد: باید مطالعات بازآفرینی شهری توسط شهرداری ها انجام شود، برای این طرح ها مصوبه دریافت کنند تا با سرعت در محلات هدف به اجرا برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به اهمیت بهره برداری از 30 درصد منابع مالی دستگاه های اجرایی برای پیاده سازی طرح های بازآفرینی شهری، گفت: در محمد شهر علاوه بر دریافت سهمیه قیر رایگان تخصیصی از ستاد بازآفرینی بیش از پنج پروژه از جمله سوله بحران نیز در محلات هدف بازآفرینی پیاده سازی شده و چند مورد از این پروژه ها به بهره برداری رسیده است.

درویش پور با تاکید بر اهمیت انجام کارهای آموزشی به منظور آشنایی دستگاه های اجرایی با ظرفیت های ستاد بازآفرینی بیان کرد: در سطح کمیته های برنامه ریزی شهرستانی ستاد بازآف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوله بحران در محلات هدف بازآفرینی محمدشهر ایجاد شد

سوله بحران در محلات هدف بازآفرینی محمدشهر ایجاد شد