مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 10:352020-07-14سياسي

افتتاح 1500 واحد مسکن محرومان در روستای شمس آباد


مراسم افتتاح نمادین یک هزار و 500 واحد مسکن محرومان و کلنگ زنی هزار واحد جدید در روستای شمس آباد با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مراسم افتتاح نمادین یک هزار و 500 واحد مسکن محرومان و کلنگ زنی هزار واحد جدید در روستای شمس آباد عصر امروز با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، رییس کمیته امداد و مسؤولان استانی برگزار شد.

محمدباقر نوبخت با بیان اینکه مردم چهارمحال و بختیاری همواره حامی نظام و انقلاب بوده اند، گفت: دو هزار و 440 واحد مسکونی به نام تعداد شهدای استان احداث شد و امیدواریم تا هفته دولت یک هزار واحد دیگر هم به اتمام می رسد.

وی اظهار داشت: درخواست نمایندگان مردم استان در مجلس مبنی بر احداث یک هزار واحد دیگر با اولویت مددجویان و افراد کم بضاعت انجام خواهد شد.

علیرضا تابش نیز در این مراسم با اشاره به اینکه فعالیت های مربوط به سیل سال گذشته تمام شده است، گفت: حدود 900 واحد احداثی و یک هزار و 500 واحد تعمیری داشتیم که به طور کامل انجام شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان کرد: در سراسر کشور ساخت حدود 60 هزار واحد مسکن محرومان را متعهد شدیم که 58 هزار واحد از این تعداد انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 1500 واحد مسکن محرومان در روستای شمس آباد

افتتاح 1500 واحد مسکن محرومان در روستای شمس آباد