مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 10:252020-07-14سياسي

احداث پد بالگرد در گلپایگان با هدف امدادرسانی سریع در مواقع بحران


با توجه به نیاز منطقه گلپایگان به پد بالگرد جدید و با هدف آمادگی بیشتر در مواقع بحران و امدادرسانی سریع هوایی یک واحد پد بالگرد در این شهرستان احداث می شود.

- گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: با توجه به نیاز منطقه گلپایگان به پد بالگرد جدید و با هدف آمادگی بیشتر در مواقع بحران و امدادرسانی سریع هوایی یک واحد پد بالگرد در این شهرستان احداث می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین یارمحمدیان ظهر سه شنبه در جلسه مدیریت بحران شهرستان گلپایگان با بیان اینکه در ستاد مدیریت بحران جلسات مهم شهرستانی بررسی و اقدامات لازم انجام می شود، اظهار داشت: در خصوص آتش سوزی در مراتع شهرستان گلپایگان تمام دستگاه های مربوطه را موظف کردیم تا نگهبانی و نگهداری و پیش بینی و پیشگیری های لازم را انجام دهند چون این دستگاه ها در مواقع بحران با اجازه فرماندار فقط می توانند از حریم و محدوده شهر خارج شوند که از پس اجازه خارج شدن دارند.

امسال حادثه غرق شدگی در گلپایگان نداشتیم وی گفت: امسال تاکنون حادثه غرق شدگی در شهرستان گلپایگان نداشتیم اما برای جلوگیری از این حوادث، منابع امور آب، آتش نشانی و جمعیت هلال احمر کنترل و مراقبت های لازم به ویژه در روزهای تعطیل را انجام دهند و مردم نیز در پشت سد شنا نکنند تا اتفاقی نیافتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پد بالگرد در گلپایگان با هدف امدادرسانی سریع در مواقع بحران

احداث پد بالگرد در گلپایگان با هدف امدادرسانی سریع در مواقع بحران