مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-14اقتصادي

خرید تضمینی گندم در استان تهران 30 درصد رشد کرد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از رشد 30 درصدی خرید گندم مازاد برمصرف کشاورزان این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، سازمان کریم ذوالفقاری گفت: تا کنون بیش از 133 هزار و 326 تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان در این استان به مراکز خرید گندم در سطح استان تحویل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 30 درصدی را نشان می دهد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اظهار داشت: برداشت گندم در استان تهران از نیمه دوم خرداد ماه سال جاری آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی همچنین از وضعیت بسیار مطلوب محصول گندم تولیدی استان خبر داد و افزود: با توجه به لزوم تأمین امنیت غذایی، به حمدالله گندم حاصل از دسترنج گندم کاران استان در سال جاری از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: تاکنون 90 درصد گندم از مزارع غلات استان برداشت شده که پیش بینی می شود میزان برداشت گندم استان امسال به 226 هزار تن برسد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران افزود: میزان برداشت گندم آبی در کشور 5 هزار تن است که استان تهران توانسته به میزان برداشت 6.

5 تن برداشت گندم آبی برسد.

ذوالفقاری با توجه به نیاز کشور به گندم به عنوان قوت غالب افزود: سالیانه 43 هزار هکتار زمین در سطح استان تهران زیر کشت گندم می رود که حداقل 250 هزار تن گندم برداشت شده و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی گندم در استان تهران 30 درصد رشد کرد

خرید تضمینی گندم در استان تهران 30 درصد رشد کرد