مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 09:552020-07-14سياسي

ساختار بودجه کشور محرومیت زا است


نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: ساختار بودجه ریزی کشور محرومیت زا است و هر چه یک استان به مرکز کشور نزدیک تر می شود، بودجه بیشتری نیز می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی جدی ظهر امروز در شورای برنامه ریزی خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نظام اسلامی پس از انقلاب خدمات زیادی به مردم ارائه داده که قابل توجه است اما ساختار بودجه ریزی در کشور دارای اشکالاتی است که باعث رشد نامتوازن می شود.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی نزدیک بودن به مرکز کشور را عامل دریافت بودجه بیشتر دانست و ادامه داد: ساختار بودجه ریزی کشور محرومیت زا است و هر چه یک استان به مرکز نزدیک تر می شود، بودجه بیشتری نیز می گیرد.

وی با اشاره به محرومیت های خراسان شمالی افزود: باید اولویت ها درست شناسایی شود و شیوه توزیع بودجه تغییر کند تا استان رشد بیشتری داشته باشد.

جدی اتلاف بودجه در اجرای پروژه ها را نامطلوب توصیف کرد و اضافه کرد: باید بهره وری در اجرای پروژه ها با بالا ببریم زیرا که برخی از اعتراضات مردم به این مسئله است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: سرعت عمل در اجرای پروژه را نیز می بایست بالاتر رود و نباید پروژه ها آنقدر طولانی شود که شیرینی استفاده از آن خدمت برای مردم از بین برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار بودجه کشور محرومیت زا است

ساختار بودجه کشور محرومیت زا است