مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 09:302020-07-14سياسي

تربیت جوان مومن انقلابی موجب استواری گام ها به سمت ظهور می شود


مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: اگر به فرموده امامِ جامعه 8 میلیون جوان مومن انقلابی با بصیرت تربیت کنیم با حل مشکلات با گامی استوار به سمت ظهور پیش خواهیم رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام جعفر رعایتی ظهر امروز در نشست مجمع استادیاران نظام تربیتی صالحین بسیج سپاه نینوا استان گلستان اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب در خصوص موضوع نظام تربیتی صالحین تاکید بسیار زیادی داشته اند و باید این موضوع را با جدیت دنبال کنیم.

وی تصریح کرد: انقلاب ما بر خواسته از تعالیم اسلام ناب و فرهنگ سرخ عاشورا بود که امام راحل (ره) با توکل به خدا آنرا بنیانگذاری کردند.

  مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: امروز هم امام خامنه ای (مدظله العالی) این راه را به خوبی پیش می برند  و در راه دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب محکم ایستاده اند.

رعایتی خاطرنشان کرد: دشمن سال هاست در پی استحاله فرهنگی است و از بین بردن تفکر انقلابی جوانان ماست  و وظیفه ما این است که بصیرت جوان مومن انقلابی را که با عنوان صالحین در کنار ما قرار می گیرد، بیافزاییم.

وی تاکید کرد: اگر به فرموده امامِ جامعه 8 میلیون جوان مومن انقلابی با بصیرت تربیت کنیم با حل مشکلات با گامی استوار به سمت ظهور پیش خواهیم رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت جوان مومن انقلابی موجب استواری گام ها به سمت ظهور می شود

تربیت جوان مومن انقلابی موجب استواری گام ها به سمت ظهور می شود