مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 09:052020-07-14پزشكي

بهبود 71 درصد از مبتلایان کرونا در دزفول/فوت 3 درصد


معاون دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون تست کرونای 6 هزار و 637 نفر در دزفول مثبت شده که 71 درصد از این بیماران بستری و سرپایی ترخیص شده یا بهبود یافته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شاپور مسعودی فر ظهر امروز سه شنبه در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان دزفول اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 17 هزار و 761 تست کرونا در شهرستان دزفول انجام شده است که از این تعداد، 6 هزار و 637 نمونه مثبت بوده است.

وی با اشاره به فوت 241 نفر بر اثر کرونا در دزفول، افزود: میزان نمونه گیری در دزفول 2 برابر میانگین کشوری است بنابراین تعداد بالای مبتلایان، ناشی از بالا بودن میزان نمونه گیری است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول از بهبود 71 درصد از مبتلایان کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: 25 درصد از مبتلایان در حال درمان هستند و سه درصد از مجموع کل مبتلایان فوت کرده اند.

مسعودی فر با تاکید بر لزوم همگانی شدن استفاده از ماسک عنوان کرد: تا چند هفته گذشته بخش قابل توجهی از مردم دزفول از ماسک استفاده نمی کردند اما خوشبختانه با اطلاع رسانی ها و اقدامات انجام شده به منظور ترویج فرهنگ استفاده از ماسک، در حال حاضر بسیاری از مردم شهرستان از ماسک استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود 71 درصد از مبتلایان کرونا در دزفول/فوت 3 درصد

بهبود 71 درصد از مبتلایان کرونا در دزفول/فوت 3 درصد