مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 09:052020-07-14اجتماعي

اعمال محدودیت در پارک های مشهد


حضور در بوستان ها تنها با استفاده از ماسک ممکن است و زمین های بازی کودکان و تجهیزات ورزشی موجود در پارک ها بسته می ماند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: حضور در بوستان ها تنها با استفاده از ماسک ممکن است و زمین های بازی کودکان و تجهیزات ورزشی موجود در پارک ها بسته می ماند.

مهدی یعقوبی، در گفت وگو با ایسنا در خصوص اعمال محدودیت ها در بوستان ها و فضای های سبز مشهد اظهار کرد: شهروندان برای تردد در پارک ها باید از ماسک استفاده کنند و زمین های بازی کودکان و تجهیزات ورزشی موجود در سطح بوستان ها و فضای سبز بسته می ماند.

همچنین کلیه آبخوری ها و آبسردکن ها غیرفعال است.

وی افزود: سرویس های بهداشتی بوستان ها و فضای های سبز باید مرتب ضدعفونی و گندزدایی شود، اتراق و نشستن شهروندان در معابر سطح بوستان ها و فضای سبز، انجام ورزش ها و مراسمات جمعی ممنوع است.

در صورت رعایت نکردن شهروندان مسئولان ملزم به تذکر هستند، پیمانکارهای فضای سبز ملزم به تامین ماسک و تجهیزات برای همه کارگران مشغول به فعالیت در سطح فضای سبز هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد بیان کرد: در حال حاضر بحث فرهنگ سازی به میان است، مردم ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی در همه جا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت در پارک های مشهد

اعمال محدودیت در پارک های مشهد