مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:502020-07-14فرهنگي

وزارت ارشاد: مصوبه تعطیلی فعالیت های فرهنگی هنری ابلاغ نشده است


رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به انتشار اطلاعیه استانداری تهران گفت: تا این لحظه مصوبه ای مبنی بر محدودیت فعالیت ها و مراکز فرهنگی هنری ابلاغ نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این وزارتخانه در خصوص تعطیلی مراکز فرهنگی هنری از مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا تبعیت می کند.

به دنبال اطلاعیه استانداری تهران مبنی بر تعطیلی فعالیت برخی مشاغل در شهر تهران همایون امیرزاده رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارتخانه متبوع اعلام کرد: تا به این لحظه مصوبه ای از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ نشده است، تاکنون فرآیند مربوط به محدودیت فعالیت ها و تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری مربوطه یا با استعلام و پیشنهاد این وزارتخانه و یا با مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده است.

وی ادامه داد: اطلاعیه جدید استانداری تهران در خصوص مصوبه تعطیلی مراکز مربوطه به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال نشده است.

همانطور که پیوسته تاکید شده است سلامت جامعه خط قرمز سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و این موضوع نسبت به سایر مسائل ارجحیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت ارشاد: مصوبه تعطیلی فعالیت های فرهنگی هنری ابلاغ نشده است

وزارت ارشاد: مصوبه تعطیلی فعالیت های فرهنگی هنری ابلاغ نشده است