مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:502020-07-14سياسي

محاکمه متهمی که واسطه رشا و ارتشا میان طبری و دانیال زاده شده است


طبری برای دانیال زاده کاری کرده و حتی اگر این ملک را دانیال زاده در مقابل دخالت های احتمالی طبری در امور خود به وی داده باشد، باز هم رشاء و ارتشاء نیست.

- کیفرخواست پرونده که نماینده دادستان در نخستین جلسه دادگاه قرائت کرد ، علیرضا صادقی (مهرصادقی) متهم ردیف هشتم پرونده است که با قرار وثیقه آزاد است و متهم است به فراهم نمودن موجبات ارتشاء میان رسول دانیال زاده و اکبر طبری و پولشویی از طریق انتقال آپارتمان.

در ادامه، قاضی اتهام مهرصادقی را قرائت و به وکیل وی تفهیم کرد و وکیل با حضور در جایگاه، در مورد موضوعاتی غیر از پرونده صحبت کرد که قاضی با تذکر از او خواست در ماهیت دفاع کند.

وکیل مهر صادقی گفت: طبری برای دانیال زاده کاری کرده و حتی اگر این ملک را دانیال زاده در مقابل دخالت‌های احتمالی طبری در امور خود به وی داده باشد، باز هم رشاء و ارتشاء نیست.

در ادامه جلسه دادگاه قاضی خطاب به وکیل مهر صادقی گفت: اتهام مهر صادقی فراهم آوردن موجبات ارتشا است، اما شما در باب معاونت دفاع می‌کنید.

وکیل متهم مهرصادقی گفت: موکل علم به موضوع جرم و قصد فراهم نمودن موجبات ارتشا را نداشته است.

وی ادامه داد: آرای مختلفی از شعب دیوان عالی کشور وجود دارد که برای تحقق رشاء و ارتشاء وجود توافق لازم است که در اینجا هیچ توافقی صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاکمه متهمی که واسطه رشا و ارتشا میان طبری و دانیال زاده شده است

محاکمه متهمی که واسطه رشا و ارتشا میان طبری و دانیال زاده شده است