مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:402020-07-14اقتصادي

بسیج می تواند در طرح های آبخیزداری و بیابان زدایی نقش ایفا کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مسعود منصور در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان جنگل ها و مراتع کشور و سازمان بسیج سازندگی، - معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: تشکل های بسیج به عنوان مردمی ترین نهاد، می توانند در طرح های آبخیزداری و بیابان زدایی در کشور نقش ایفا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مسعود منصور در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان جنگل ها و مراتع کشور و سازمان بسیج سازندگی، همکاری با بسیج و استفاده از ظرفیت های مردمی در راستای حفظ جنگل ها را از اهداف این تفاهم نامه عنوان کرد و افزود: براساس این تفاهم نامه، از این پس از حفاظت از جنگل ها گرفته تا آبخیزداری و در همه عرصه های منابع طبیعی، از ظرفیت بسیج سازندگی و در قالب این طرح استفاده خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: بسیج سازندگی در تعاونی ها و تشکل ها با انجام تشریفات ساده و روان در اجرای طرح های منابع طبیعی، مشارکت خواهد کرد.

معاون وزیر در سازمان جنگل ها و مراتع کشور با اشاره به این که منابع طبیعی یک ثروت عمومی متعلق به مردم است، گفت: حفظ، توسعه و بهره برداری از منابع طبیعی نیز بدون مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج می تواند در طرح های آبخیزداری و بیابان زدایی نقش ایفا کند

بسیج می تواند در طرح های آبخیزداری و بیابان زدایی نقش ایفا کند