مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-14اجتماعي

از روی چشم وهم چشمی انتخاب رشته نکنید


رییس اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از دانش آموزان کلاس نهمی که قصد انتخاب رشته دارند خواست تا بر اساس توانایی و علایق خود انتخاب رشته کرده و از روی چشم وهم چشمی رشته ای را انتخاب نکنند که بعدا پشیمان شوند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از دانش آموزان کلاس نهمی که قصد انتخاب رشته دارند خواست تا بر اساس توانایی و علایق خود انتخاب رشته کرده و از روی چشم وهم چشمی رشته ای را انتخاب نکنند که بعدا پشیمان شوند.

فردین منصوری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه فرآیند انتخاب رشته دانش آموزان کلاس نهمی از مهر سال گذشته در مدارس شروع شده، گفت: این دانش آموزان از طریق مدارس در آزمون های رغبت و توانایی شرکت کرده اند، همچنین در قالب فرم هایی از مشاورین مدرسه، دبیران پایه نهم، دانش آموز و اولیای او نظرخواهی شده است.

منصوری با تاکید بر اینکه مهمترین اولویت در تدوین فرم هدایت تحصیلی توانایی های علمی دانش آموز و نمرات درسی پایه های هفتم، هشتم و نهم است، گفت: انتخاب رشته نهایی دانش آموز باید با لحاظ اولویت های مشخص شده برای او در فرم هدایت تحصیلی و پس از آن بر اساس چهار فاکتور توانایی دانش آموز، علاقه، ظرفیت منطقه و نیاز جامعه صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از روی چشم وهم چشمی انتخاب رشته نکنید

از روی چشم وهم چشمی انتخاب رشته نکنید