مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:202020-07-14سياسي

احتمال تغییر در قرارداد سی پی شیراز


رییس شورای شهر شیراز اعلام کرد که قرارداد مربوط به پارک حاشیه ای (سی پی) که از ماه ها قبل درگیر مشکلاتی شده است طی یک ماه آینده پس از بررسی پرونده در کمیسیون ماده 38، - ایسنا/فارس رییس شورای شهر شیراز اعلام کرد که قرارداد مربوط به پارک حاشیه ای (سی پی) که از ماه ها قبل درگیر مشکلاتی شده است طی یک ماه آینده پس از بررسی پرونده در کمیسیون ماده 38، تعیین تکلیف می شود.

سید عبدالرزاق موسوی سه شنبه 24 تیر در یک ارتباط ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران با تاکید بر لزوم اصلاح قرارداد سی پی، افزود: قرارداد سی پی یا همان پارک حاشیه ای خودروها 2 ضرر را متوجه شهر و شهرداری کرد، یکی اینکه چیزی عاید شهرداری نشد و دیگر اینکه محدوردیت هایی برای شهروندان ایجاد کرد و نتیجهی مثبتی هم از آن حاصل نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اجرای طرح پارک حاشیه ای خودروها (سی پی) در شیراز، همان ابتدا منجر به انتقادات فراوانی از سوی کارشناسان و مردم شد؛ از نظر مردم و کارشناسان این اقدام که به سرعت در نقاط مختلف و پر تردد شیراز توسعه یافت، تنها برای شرکت اجرا کننده آن که یک شرکت غیربومی ست، عواید مالی سرشاری را در بر داشت.

موسوی در ادامه این نشست خبری، عملکرد شورای پنجم شیراز را مطلوب ارزیابی کرد و به تشریح اقدامات شاخص انجام شده در بازه زمانی سه ساله پرداخت و گفت: شورای شیراز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تغییر در قرارداد سی پی شیراز

احتمال تغییر در قرارداد سی پی شیراز