مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:102020-07-14حوادث

نیمی از تصادفات جرحی سیرجان را موتورسیکلت ها موجب می شوند


رییس پلیس راهور شهرستان سیرجان گفت: 50 درصد تصادفات جرحی سیرجان در یک سال گذشته توسط موتورسیکلت ها صورت گرفته و نیمی از فوتی های ترافیکی این شهرستان را راکبین با سرنشینان موتورسیکلت ها تشکیل می دهند.

- ایسنا/کرمان رییس پلیس راهور شهرستان سیرجان گفت: 50 درصد تصادفات جرحی سیرجان در یک سال گذشته توسط موتورسیکلت ها صورت گرفته و نیمی از فوتی های ترافیکی این شهرستان را راکبین با سرنشینان موتورسیکلت ها تشکیل می دهند.

سرهنگ امین پاک ایزدی امروز سه شنبه 24 تیرماه در نشست خبری افزود: طرح ویژه برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف از هفته گذشته در سیرجان آغاز شده و با جدیت ادامه دارد و در کنار این طرح، طرح های مختلف ترافیکی و راهنمایی و رانندگی دیگر برای رسیدن به شهر نمونه ترافیکی استان در حال اجراست.

وی ادامه داد: در سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، 22 درصد کاهش تصادفات خسارتی داشته ایم و علی رغم افزایش جمعیت و تعداد خودروها، افزایش فوتی در تصادفات شهری نداشته ایم.

پاک ایزدی با اشاره به اینکه سیرجان پایلوت شهر نمونه ترافیکی استان است اظهار کرد: در سیرجان 12 گام برای رسیدن سیرجان به شهر نمونه ترافیکی استان تعریف کردیم که شامل توسعه تجهیزاتی، عملکردی، افزایش و گسترش طرح های ویژه ترافیکی، یافتن و برطرف کردن نقاط حادثه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از تصادفات جرحی سیرجان را موتورسیکلت ها موجب می شوند

نیمی از تصادفات جرحی سیرجان را موتورسیکلت ها موجب می شوند