مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:052020-07-14سياسي

ایجاد امنیت پایدار از مولفه های مهم برای دولت و حاکمیت است


ایجاد امنیت پایدار از مولفه های مهم برای دولت و حاکمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا ظهر امروز در نشست با فرمانده مرزبانی استان کردستان  که به منظور بررسی مشکلات و تامین زیرساخت های مورد نیاز مرزبانی استان برگزار شد، اظهار کرد: امنیت یکی از مهم ترین مولفه های قدرت و توسعه در هر کشوری است.

مرزبانی نقش مهمی در تامین امنیت در مرزها دارد وی با بیان اینکه امنیت پایدار امروز در مرزهای کردستان مرهون رشادت های شهیدان گرانقدر است، خاطرنشان کرد: بخش زیادی از ایجاد امنیت در کشور و استان در نوار مرزی بر عهده مرزبانی است.

استاندار کردستان عنوان کرد: در شهرهای مرزی استان پاسگاه های مرزبانی مستقرند و باید تلاش کنیم مجموعه ای از امکانات لازم را در این پاسگاه ها فراهم کنیم تا بتوانند به بهترین نحو ممکن به وظایف خود عمل کنند.

وی تصریح کرد: همه دستگاه های خدمات رسان باید در این راه همکاری لازم را داشته باشند چرا که ایجاد امنیت پایدار از مقولات بسیار مهم برای دولت و حاکمیت است.

مرادنیا افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان باید اعتبارات لازم برای رفع نواقص و کمبودها در خصوص تامین آب، برق، راه دسترسی و مخابرات برای پاسگاه های مرزی و مجموعه های داخل شهر مرزبانی را تامین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد امنیت پایدار از مولفه های مهم برای دولت و حاکمیت است

ایجاد امنیت پایدار از مولفه های مهم برای دولت و حاکمیت است