مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:002020-07-14اجتماعي

ثبت نام آنلاین مسابقات ملی مهارت در قزوین آغاز شد


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین گفت: ثبت نام آنلاین مسابقات ملی مهارت همزمان با سراسر کشور در قزوین نیز آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن مددی در این باره اظهار داشت: مسابقات ملی مهارت در 35 رشته فنی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این مسابقات با در نظر گرفتن شرایط شیوع ویروس کرونا، به صورت غیرمتمرکز و غیر هم زمان، استانی و بر اساس تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا برگزار می شود.

مددی تصریح کرد: متقاضیان به شرکت در مسابقات ملی مهارت می توانند با در نظر گرفتن محدودیت سنی مدارک لازم را شامل: عکس، تصویر تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی و آخرین مدرک تحصیلی یا معافیت نظام وظیفه (برای داوطلبان ذکور و مشمول) را به صورت آنلاین بارگزاری کرده و بدون مراجعه به مراکز آموزش فنی و حرفه ای ثبت نام کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین یادآور شد: شرط سنی برای داوطلبان رشته های آکواترونیک، فناوری آب، ساخت و تولید در قالب تیم 3 نفره، مکاترونیک در قالب تیم 2 نفره و امنیت شبکه در قالب تیم دو نفره و متولدین بهمن ماه 1374 به بعد و برای سایر رشته ها متولدین بهمن 1377 به بعد می باشد.

وی تصریح کرد: جوانان ماهر شامل کارآموزان و آموزش دیدگان مراکز آموزش فنی و حرفه ای، هنرجویان آموزش و پرورش در رشته های کار و دانش، فنی و حرفه ای و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام آنلاین مسابقات ملی مهارت در قزوین آغاز شد

ثبت نام آنلاین مسابقات ملی مهارت در قزوین آغاز شد