مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 07:352020-07-14ورزشي

تیم والیبال پیام مکلف به پرداخت طلب پنج بازیکن خود شد


کمیته انضباطی فدراسیون والیبال، باشگاه پیام خراسان را به پرداخت طلب پنج بازیکن لیگ برتر سال 98 خود مکلف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال روز دوشنبه 26 خردادماه برای رسیدگی به درخواست علیرضا بهبودی، محمدحسن صنوبر، مجتبی شبان، بهرام فرید و بهروز کمالی فر، مبنی بر درخواست الباقی مطالبات قرارداد سال 98 آن ها از باشگاه پیام خراسان برگزار شد.

بازیکنان در این نشست دریافت الباقی مبالغ قراردادشان را تا پایان نیم فصل اول سال 1398 مطرح کردند و نماینده باشگاه هم درخواست مهلت تا 15 تیرماه جاری را داشت که مشروح اظهارات طرفین در صورتجلسه منعکس شد.

نظر به این که تا تاریخ مذکور پرداخت الباقی مبالغ، انجام نشده و رضایت بازیکنان جلب نشده است، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با اعلام ختم رسیدگی، رای زیر را صادر کرد.

نظر به این که علیرضا بهبودی، محمدحسن صنوبر، مجتبی شبان، بهرام فرید و بهروز کمالی پور به عنوان بازیکن با باشگاه پیام خراسان تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر سال 1398 در مسابقات شرکت کرده و مبلغ تعیین شده از سوی سازمان لیگ تا پایان نیم فصل اول سال 1398، معادل چهل و پنج درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت نکرده اند، ادعای بازیکنان مشروحه فوق، حمل بر صحت تشخیص داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم والیبال پیام مکلف به پرداخت طلب پنج بازیکن خود شد

تیم والیبال پیام مکلف به پرداخت طلب پنج بازیکن خود شد