مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-14اقتصادي

انجام 500 مورد نمونه برداری و بازرسی فنی از واحدهای تولیدی استان


مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: بازرسان استاندارد در 3 ماهه نخست سالجاری، 500 مورد نمونه برداری وبازرسی فنی از واحدهای تولیدی تحت پوشش استان انجام داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هاشم علایی صبح سه شنبه در جلسه میز خدمت که در محل اداره کل استاندارد استان اردبیل برگزار شد، عنوان کرد: از ابتدای سال 99 تا کنون تعداد 188 بازرسی فنی و 312 مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی استان توسط کارشناسان اداره کل و بازرسان شرکت های تایید صلاحیت شده بخش خصوصی انجام شده است.

وی یادآور شد: حضور مدیر کنترل کیفیت در زمان تولید محصول، بازرسی از خط تولید و محل نگهداری مواد اولیه و کنترل مطابقت آن با شرایط مطلوب از جمله مواردی است که در نمونه برداری و بازرسی ها مورد توجه قرار می گیرد.

مدیرکل استاندارد هدف از نمونه برداری و آزمون کالاهای تولیدی را انطباق آنها با شرایط و مقررات استانداردهای ملی دانست و گفت: در صورت عدم انطباق محصولات تولید شده با استانداردهای ملی با واحدهای متخلف مطابق با قانون برخورد می شود.

علایی خاطرنشان کرد: در بازرسی از واحدهای تولیدی بر عملکرد آنها نظارت جدی انجام می شود که در نتیجه آن، پروانه استاندارد واحدها، صدور، تمدید و یا در صورت عدم رعایت شرایط استاندارد، تعلیق و ابطال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 500 مورد نمونه برداری و بازرسی فنی از واحدهای تولیدی استان

انجام 500 مورد نمونه برداری و بازرسی فنی از واحدهای تولیدی استان