مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-14سياسي

سوال از رییس جمهور تابو نیست / مصلحت سنجی های بی مورد و ساختگی کنار گذاشته شود


مبین لطفی زاده، مسئول واحد سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در رابطه با موضوع سوال از رییس جمهور و حواشی ایجاد شده از آن در کشور گفت: - مسئول واحد سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر گفت: سوال از رییس جمهور و اعضای هیئت دولت به گونه ای شده است که با محافظه کاری همراه است که این محافظه کاری نیز از برخی مصلحت سنجی های بی مورد است.

مبین لطفی زاده، مسئول واحد سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در رابطه با موضوع سوال از رییس جمهور و حواشی ایجاد شده از آن در کشور گفت: موضوع سوال از رییس جمهور بحث غیرمعقول و جدیدی نیست که به تازگی مطرح شده باشد و بستری است که برای نمایندگان و خود نهاد مجلس تعریف شده است و شرایط خاصی را نمی خواهد.

زمانی ممکن است که حرف از استیضاح رییس جمهور به میان می آید که ممکن است طبعاتی داشته باشد و ممکن است تنش هایی ایجاد کند؛ اما سوال یک حق کاملاً طبیعی است.

نمایندگان مجلس به عنوان نمایندگان مردم می توانند هر موقع صلاح دیدند سوالاتی را از رییس جمهور بپرسند و هیچ مورد خاصی به این موضوع وارد نیست.

لطفی زاده در ادامه بیان کرد: اینکه مجلس شورای اسلامی از ابزار سوال از رییس جمهور کمتر استفاده می کند، مشکلی است که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوال از رییس جمهور تابو نیست / مصلحت سنجی های بی مورد و ساختگی کنار گذاشته شود

سوال از رییس جمهور تابو نیست / مصلحت سنجی های بی مورد و ساختگی کنار گذاشته شود