مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-14اجتماعي

انعقاد تفاهم نامه ساخت 16 کلاس درس در مناطق کوهستانی شمال خوزستان


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه جهت ساخت 16 کلاس درس در مناطق کوهستانی شمال و شمال شرق خوزستان، گفت: - ایسنا/خوزستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه جهت ساخت 16 کلاس درس در مناطق کوهستانی شمال و شمال شرق خوزستان، گفت: در بحث فضاهای آموزشی، یکی از معضلات استان خوزستان مدارس سنگی است و هدفگذاری کرده ایم که طی بازه زمانی سه ساله، مدارس سنگی را با کمک خیرین مدرسه ساز جمع آوری کنیم.

علی قربانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به انعقاد این تفاهم در مناطق کوهستانی استان با موسسه جمعیت دانشجویی مردمی امام علی (ع)، اظهار کرد: در بحث فضاهای آموزشی، یکی از معضلات استان خوزستان مدارس سنگی است.

مدارس سنگی استان در شمال و شمال شرق یعنی در لالی، مسجد سلمیان و ایذه واقع هستند.

وی با اشاره به هدفگذاری صورت گرفته در بازه زمانی سه ساله در راستای جمع آوری مدارس سنگی، گفت: در این راستا از خیرین مدرسه ساز کمک گرفته ایم و با موسسه دانشجویی جمعیت امام علی (ع) نیز تفاهم نامه ای منعقد شد که بر اساس آن، 16 کلاس درس جایگزین مدارس سنگی عشایری استان می شوند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشارره به این که افق دید ما برای جمع آوری مدارس سنگی استان 3 ساله است، تاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه ساخت 16 کلاس درس در مناطق کوهستانی شمال خوزستان

انعقاد تفاهم نامه ساخت 16 کلاس درس در مناطق کوهستانی شمال خوزستان