مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 07:002020-07-14اقتصادي

تشریفات و کاغذبازی، مانع نهضت گلخانه نشود


استاندار خراسان جنوبی با گلایه از زمان بر شدن روند اجرای طرح نهضت گلخانه ای، گفت: این طرح باید هرچه زودتر وارد فاز عملیاتی شده و تشریفات و کاغذبازی نباید مانع انجام کار شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی با گلایه از زمان بر شدن روند اجرای طرح نهضت گلخانه ای، گفت: این طرح باید هرچه زودتر وارد فاز عملیاتی شده و تشریفات و کاغذبازی نباید مانع انجام کار شود.

محمدصادق معتمدیان در جلسه ستاد گلخانه های استان بر تسریع در عملیاتی شدن طرح نهضت گلخانه ای با گلایه از زمان بر شدن روند اجرای طرح افزود: نگاه های تنگ نظرانه و سخت گیری های بی مورد، ترمز توسعه و فرصت سوزی آبادانی استان است.

استاندار خراسان جنوبی با تشریح اهمیت پروژه احداث هزار هکتار گلخانه در استان، تصریح کرد: هدف گذاری این است که تا پایان سال، نیمی از تعهدات اجرا شود و این اجرا به معنای واگذاری زمین، احداث سازه ها و رسیدن به مرحله تولید است.

معتمدیان ادامه داد: در احداث زیرساخت ها و سازه های گلخانه ای باید به اقلیم هر منطقه توجه و از پیمانکاران و سرمایه گذاران بومی استان استفاده کرد و به دنبال آن باشیم تا هزینه های تمام شده به حداقل برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی تشریح مزایای طرح برای مردم را ضروری برشمرد و خاطرنشان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریفات و کاغذبازی، مانع نهضت گلخانه نشود

تشریفات و کاغذبازی، مانع نهضت گلخانه نشود