مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:352020-07-14سياسي

سوت زن های فساد حتماً حمایت می شوند


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با حمایت از سوت زن های فساد گفت: اصحاب رسانه و مردمی که این مفسدین را معرفی کنند حتماً حمایت خواهند شد، - محمدرضا احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه مبارزه با فساد در جامعه ما مطلوب نبود، اظهار کرد: اگر با فساد تاکنون به خوبی مبارزه می کردیم اختلاس های بزرگ در کشور نداشتیم و قول می دهیم مجلس یازدهم در مبارزه با مفسدین تمام قد خواهد ایستاد.

وی با تأکید بر اینکه مجلس یازده اجازه نمی دهد معیشت مردم فدای مطامع عده خاصی شود، افزود: برای رضایت مقام معظم رهبری و ادامه داد راه شهدا علاوه بر اینکه دست مفسدین را کوتاه می کنیم برای پیشبرد اهداف انقلاب و بهبود وضعیت معیشت مردم و اشتغال و ازدواج جوانان گام های مؤثری برمی داریم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات امام راحل (ره) مبنی بر اینکه کسی که در مقابل دین ما بایستد در برابر دنیایش خواهیم ایستاد، گفت: ما در برابر مفسدین کوتاه نمی آییم و سکوت نمی کنیم، چرا باید اجازه دهیم با فساد به مردممان ظلم شود و اگر کسی حق مردم را ضایع کند اقداماتش را افشا می کنیم.

احمدی با حمایت از سوت زن های فساد بیان کرد: تمامی کسانی که با استفاده از رانت های بسیار سعی در تضییع حقوق مردم دارند باید به مردم معرفی شوند و اصحاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت زن های فساد حتماً حمایت می شوند

سوت زن های فساد حتماً حمایت می شوند