مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-14سياسي

رونق تولید و ایجاد اشتغال در گرو اتمام طرح های نیمه کاره است


نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: رونق تولید و ایجاد اشتغال در کشور در گرو اتمام طرح های نیمه کاره تا پایان دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام امیر قلی جعفری پیش از ظهر سه شنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد: برای رفع بیکاری از استان باید در حوزه زیرساخت ها، راه ها و … کارهای اثر گذار انجام شود.

وی با بیان اینکه رونق تولید و اشتغال در گرو اتمام طرح های نیمه کاره تا پایان دولت است، بیان کرد: برای رونق تولید و رفع محرومیت، استان نیاز به تسهیلات ویژه دارد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طرح آبرسانی بن - بروجن بسیار نیازمند مساعدت ویژه است و باید در سال جاری به اتمام برسد.

وی ادامه داد: جامعه روستایی در گذشته مولد بوده اما اکنون تنها مصرف کننده است که باید از تسهیلات اشتغال روستایی درصد قابل توجهی به استان اختصاص یابد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بخش کشاورزی قابلیت های بسیاری در استان وجود دارد اما کمترین میزان گلخانه و توسعه کشاورزی را دارد که باید مورد توجه باشد تا نرخ بیکاری پایین آید.

وی بیان کرد: در استان نیاز به احداث دو هزار واحد مسکن دیگر برای محرومان است تا علاوه بر رفع محرومیت در ایجاد اشتغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق تولید و ایجاد اشتغال در گرو اتمام طرح های نیمه کاره است

رونق تولید و ایجاد اشتغال در گرو اتمام طرح های نیمه کاره است