مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-14پزشكي

بانک خون بند ناف به 4 شهرستان خراسان جنوبی رسید


رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: بانک خون بندناف رویان علاوه بر ارائه خدمات در مرکز استان، مراجعه کنندگان شهرستان های قاین، طبس، فردوس و سرایان را نیز تحت پوشش قرار داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: بانک خون بندناف رویان علاوه بر ارائه خدمات در مرکز استان، مراجعه کنندگان شهرستان های قاین، طبس، فردوس و سرایان را نیز تحت پوشش قرار داد.

جلال الدین صادقی، امروز سه شنبه 24 تیر به رسانه های گروهی گفت: با توجه به فرهنگ سازی و آگاهی بخشی خانواده ها و خرسندی از نتایج خوبی که از ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بند ناف رویان در درمان بیماری ها حاصل شده، استقبال از آن در استان روز به روز در حال افزایش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه از ابتدا تا کنون 550 نمونه و در سال 98، 150 نمونه خون بند ناف از استان در بانک سلول های بنیادی رویان ذخیره شده است، افزود: امسال نیز قراردادها نسبت به سال 98 در سه ماه اول رشد 10 درصدی داشته است.

صادقی تصریح کرد: ذخیره سازی خون بندناف، فرصت مناسبی برای والدین به ویژه خانواده هایی با سابقه بیماری های خاص از جمله بیماری های با منشا خونی که از شانس درمان با سلول های بنیادی برخوردارند، است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک خون بند ناف به 4 شهرستان خراسان جنوبی رسید

بانک خون بند ناف به 4 شهرستان خراسان جنوبی رسید