مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-14سياسي

توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی استان فارس مد نظر باشد


توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی استان فارس باید در دستورکار قرار داشته باشد که در این راستا دولت نیز تسهیلات را با هدف اشتغالزایی مددجویان در نظر گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عنایت الله رحیمی در بازدید از اداره کل بهزیستی استان، ضمن تبریک هفته بهزیستی عنوان کرد: توجه به مددجویان و توان خواهان نه تنها یک وظیفه اجتماعی و انسانی است، تکلیفی شرعی در چارچوب قانون نیز محسوب می شود.

وی با بیان اینکه آموزه های دینی و فرهنگی ما ارج نهادن به انسان همواره مورد توجه بوده است، یادآورشد: یک انسان فارغ از محدودیت ها و کاستی هایی که به دست خود آنها نیز ایجاد نشده مورد احترام است و باید همچون سایر شهروندان زندگی کنند.

نماینده عالی دولت در استان فارس بیان کرد: در عمر پر برکت سازمان بهزیستی در راستای عزت و احترام و کرامت مددجویان و توانخواهان اقدامات خوبی انجام شده است.

رحیمی ادامه داد: البته تقدیر از اقدامات انجام شده به معنای این نیست که تمام نیازها و مشکلات این قشر جامعه مرتفع شده و معتقدیم هر روز مشکلات و موضوعات متفاوتی نمود پیدا می کند که باید برای حل آنها چاره اندیشی کرد.

استاندارفارس با اشاره به گذشت 40 سال از عمر سازمان بهزیستی، چهل سالگی را زمان پختگی و خردورزی، بردباری و تحول دانست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی استان فارس مد نظر باشد

توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی استان فارس مد نظر باشد