مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-14سياسي

زاوه حتی یک تخت بیمارستانی ندارد/ سند توسعه باید قابلیت اجرایی داشته باشد


فرماندار زاوه نبود بیمارستان را از مهم ترین مشکلات این شهرستان ذکر کرد و گفت: متأسفانه حتی یک تخت بیمارستانی در شهرستان زاوه وجود ندارد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار زاوه نبود بیمارستان را از مهم ترین مشکلات این شهرستان ذکر کرد و گفت: متأسفانه حتی یک تخت بیمارستانی در شهرستان زاوه وجود ندارد.

محمود صادقی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: با وجود اینکه وقتی کلنگ بیمارستان در شهرستان به زمین زده شد، ردیف بودجه ای نداشت اما با پیگیری نماینده مردم شهرستان در مجلس دهم ردیف اعتباری گرفته شد و اکنون پروژه نیمه کاره بیمارستان از پیشرفت 80 درصدی برخوردار است.

وی تصریح کرد: این بیمارستان در دولت نهم و دهم کلنگ زنی شده و مسئولان قول داده‎اند در سال جاری بیمارستان 32 تخت‎خوابی شهرستان به بهره برداری برسد.

سند توسعه شهرستان زاوه منطبق با نیازهای منطقه نیست فرماندار شهرستان زاوه در ادامه مطرح کرد: اگر چه سندی مبتنی بر آمایش سرزمین برای پیشرفت منطقه تهیه شده اما مهم اجرای آن است، سندی که تهیه شود و در کشو و کمدها خاک بخورد دردی از ملت دوا نمی کند.

وی گفت: وقتی سند توسعه تهیه می شود باید قابلیت اجرایی داشته باشد، اگر چه برای شهرستان زاوه سند توسعه داریم اما اهتمامی برای اجرایی کردن این سند نبوده است، باید سند به گونه ای تهیه شود که قابلیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاوه حتی یک تخت بیمارستانی ندارد/ سند توسعه باید قابلیت اجرایی داشته باشد

زاوه حتی یک تخت بیمارستانی ندارد/ سند توسعه باید قابلیت اجرایی داشته باشد