مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-14سياسي

همکاری دفتر تبلیغات اسلامی و جامعه المصطفی العالمیه گسترش می یابد


در نشست مشترک معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی و معاون فرهنگی تربیتی جامعه المصطفی العالمیه بر تهیه تفاهم نامه همکاری و برگزاری دوره های آموزشی مشترک هر دو مجموعه تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در این دیدار که در معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، با استقبال از هم افزایی هر دو مجموعه، به بیان ظرفیت ها و توانمندی های این معاونت در طراحی و برگزاری 32 عنوان دوره آموزشی اشاره و اظهار کرد: در برنامه ریزی های آتی در حال تدوین دوره های آموزشی جدید هستیم و در مرحله بعدی 120 عنوان دوره آموزشی را طرح ریزی خواهیم نمود.

وی به توانمندی بالای طلاب و انجمن های هنری و رسانه ای طلاب اشاره کرده و نقش آفرینی و همکاری در عرصه های هنری و ادبی را نیز از زمینه های ایفای نقش مشترک دانست.

حجت الاسلام کریمی معاون فرهنگی تربیتی جامعه المصطفی (ص) العالمیه در این دیدار با بیان اثر بخشی فضای مجازی به ویژه در ایام شیوع کرونا بر گسترش ابعاد فعالیت های آموزشی و تبلیغی در این حوزه تاکید کرد.

وی طلاب غیر ایرانی و ساکن از خارج کشور را نیز ظرفیت بزرگی عنوان کرد و بستر فضای مجازی را زمینه مناسبی برای تداوم ارتباط آموزشی با این طلاب د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دفتر تبلیغات اسلامی و جامعه المصطفی العالمیه گسترش می یابد

همکاری دفتر تبلیغات اسلامی و جامعه المصطفی العالمیه گسترش می یابد