مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-14اقتصادي

سود سهام سرمایه گذاری کشاورزی کوثر از طریق بانک پرداخت می شود


با وجود اینکه سهامداران اطلاعات حساب های بانکی خود را در سامانه سجام اعلام کرده اند، شرکت سرمایه گذاری کشاورزی ایران اعلام کرد: سود سهام این شرکت را از طریق بانک کشاورزی به سهامداران پرداخت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بورس اوراق بهادار تهران بعد از 53 سال سابقه در ایران، امسال مورد توجه مردم برای سرمایه گذاری قرار گرفته است، به گونه ای که در سال های قبل سالانه بین 50 تا 60 هزار نفر وارد این بازار می شدند و کل کدهای سهامداری به حدود 7 میلیون نفر می رسید، اما امسال به گفته حسین فهیمی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، روزانه 100 هزار کد معاملاتی جدید صادر می شود و در سال جاری فقط 4 میلیون کد سهامداری جدید غیر از سهام عدالت صادر شده است.

همچنین برای 49 میلیون و 121 هزار و571 نفر سهامدار عدالت هم کد بورسی صادر شده است.

  با توجه به اینکه ویژگی حضور عامه مردم با سرمایه های خُرد و اندک این است که معمولاً سهام اندک در حد 500 تا 2 هزار سهم از هر شرکت را دارند و مردم به توصیه کارشناسان سعی می کنند، پرتفوی سهام خود را متنوع کنند، بنابراین از هر شرکت تعداد اندکی سهام دارند.

مسئله این است که برای گرفتن سود سالانه سهام خُرد و پراکنده اگر بخواهند برای هر شرکتی که سهام آن را دارند، به روش جداگانه ای سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود سهام سرمایه گذاری کشاورزی کوثر از طریق بانک پرداخت می شود

سود سهام سرمایه گذاری کشاورزی کوثر از طریق بانک پرداخت می شود