مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:002020-07-14اجتماعي

زیباسازی ورودی شهر کرمان از سمت جاده تهران در دستور کار


شهردار منطقه سه شهر کرمان با اشاره به وضعیت جمع آوری زباله ها در منطقه سه شهری کرمان بیان کرد: روزها زباله ها جمع آوری نمی شوند بلکه در شب ها از ساعت 21 کار جمع آوری زباله آغاز می شود بنابراین شهروندان در ساعات مقرر زباله ها را درب منزل خود بگذارند اما متاسفانه .

- ایسنا/کرمان شهردار منطقه سه شهر کرمان با اشاره به وضعیت جمع آوری زباله ها در منطقه سه شهری کرمان بیان کرد: روزها زباله ها جمع آوری نمی شوند بلکه در شب ها از ساعت 21 کار جمع آوری زباله آغاز می شود بنابراین شهروندان در ساعات مقرر زباله ها را درب منزل خود بگذارند اما متاسفانه برخی از افراد در ساعت مقرر زباله ها را درب منزل خود نمی گذارند.

مهندس امیر مداح صبح امروز 24 تیرماه در جمع خبرنگاران درباره وضعیت نابسامان آسفالت برخی از کوچه های منطقه سه شهری کرمان گفت: شهرداری بحث لکه گیری آسفالت کوچه ها را آغاز کرده است تقریبا بعد از سال کار لکه گیری آسفالت هیچ روزی متوقف نشده و این مهم محله به محله در حال انجام است.

وی افزود: اگر مردم به صورت خودیاری 40 تا 50 درصد هزینه آسفالت کوچه خود را پرداخت کنند ما آسفالت آن کوچه را در دستور کار قرار می دهیم گفتنی است که معابر 16 متر به بالا به دلیل آنکه معابر عمومی محسوب می شوند، شهرداری موظف به آسفالت آنجاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیباسازی ورودی شهر کرمان از سمت جاده تهران در دستور کار

زیباسازی ورودی شهر کرمان از سمت جاده تهران در دستور کار