مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:002020-07-14سياسي

کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها مهم ترین اولویت دستگاه قضایی ایلام است


رییس کل دادگستری استان ایلام، گفت: کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها، افزایش کیفیت ارائه خدمت، بهبود رفتار با مراجعان و نظارت بر عملکرد کارکنان از مهم ترین اولویت دستگاه قضایی استان ایلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، علی دهقانی رییس کل دادگستری استان ایلام در بازدید از حوزه قضایی شهرستان آبدانان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) در خصوص اهمیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا، گفت: رعایت کامل و دقیق پروتکل ها و بخشنامه های ابلاغ شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از سوی مراجعین، قضات و کارمندان دادگستری در خصوص مقابله با این ویروس را خواستار شد.

وی افزود: توسعه دادرسی الکترونیک، تسریع در رسیدگی به پرونده های حقوقی و قضایی از سوی شعب رسیدگی کننده، کاهش تعداد پرونده های معوق این حوزه قضایی و استفاده از مجازات های جایگزین حبس در این شهرستان مهم و ضروری است؛ رعایت دقیق کلیه مقررات و قوانین ابلاغ شده در محاکم  قضایی آبدانان را مهم برشمرد و خواستار اجرای آن شد.

رییس کل دادگستری استان ایلام، همچنین به ابلاغ قانون جدید کاهش مجازات حبس تعزیری اشاره کرد و گفت: تشریح ابعاد و جزییات این قانون و اهمیت آن در دادرسی ها و رسیدگی قضات به پرونده ها و اجرای مفاد آن مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها مهم ترین اولویت دستگاه قضایی ایلام است

کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها مهم ترین اولویت دستگاه قضایی ایلام است