مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-14اجتماعي

برای هر شهرستان یک محور گردشگری تعریف می کنیم


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: بنا داریم برای هرکدام از شهرستان های استان یک محور گردشگری تعریف کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: بنا داریم برای هرکدام از شهرستان های استان یک محور گردشگری تعریف کنیم.

علی صابر در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به وجود ظرفیت های بالای گردشگری در همه شهرستان های استان، اظهار کرد: وجود آثار تاریخی متعدد، آب و هوای چهارفصل، طبیعت بکر، جنگل های بلوط، سراب ها و رودخانه های پرآب و .

باعث شده تا کرمانشاه به عنوان یکی از استان های پرجاذبه کشور مطرح شود.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه طی سالهای گذشته تلاش های زیادی در راستای بهره گیری از همه این ظرفیت ها برای جذب بیشتر گردشگر شده، اما هنوز ظرفیت هایی داریم که مغفول مانده و باید با فراهم کردن زیرساخت ها بتوانیم از آنها هم استفاده کنیم.

معاون گردشگری استان افزود: در طول یک دهه اخیر یک محور گردشگری مهم در استان و در منطقه اورامانات شکل گرفته که گردشگران هم استقبال بسیار خوبی از آن دارند، بگونه ای که تا پیش از شیوع بیماری کرونا در روزهای تعطیل و پیک سفر شاهد حضور گردشگران زیادی در این منطقه بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای هر شهرستان یک محور گردشگری تعریف می کنیم

برای هر شهرستان یک محور گردشگری تعریف می کنیم