مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 05:502020-07-14بين الملل

انتقاد سوریه از تلاش غرب برای سیاسی کردن سازمان منع تسلیحات


سوریه قطعنامه کشورهای غربی در نود و چهارمین نشست شورای اجرایی سازمان منع تسلیحات شیمیایی را سیاسی بازی آشکار در تصمیم گیری های این سازمان قلمداد کرد که شدت اختلافات میان کشورهای عضو را تشدید خواهد کرد.

- سوریه قطعنامه کشورهای غربی در نود و چهارمین نشست شورای اجرایی سازمان منع تسلیحات شیمیایی را "سیاسی بازی" آشکار در تصمیم گیری های این سازمان قلمداد کرد که شدت اختلافات میان کشورهای عضو را تشدید خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سانا، وزارت امور خارجه سوریه با صدور بیانیه ای از سیاست های باج خواهانه، تهدید و فشار گروهی از کشورهای غربی به ویژه آمریکا، انگلیس و فرانسه برای تصویب قطعنامه موردنظرشان در سازمان منع تسلیحات شیمیایی به شدت ابراز نگرانی کرد.

دستگاه دیپلماسی سوریه افزود: این امری بی سابقه و خطرناک است و هدفش سیاسی کردن فعالیت های سازمان منع تسلیحات شیمیایی است و این سازمان را به ابزار و گروگانی در دست کشورهایی که تلاش می کنند برنامه های سیاسی مغرضانه و تنگ نظرانه بدان تحمیل کنند، بدل می سازد.

وزارت خارجه سوریه ادامه داد: روسیه، چین و جمهوری اسلامی ایران علیه این قطعنامه رای دادند و 9 کشور از حمایت از آن امتناع کردند چرا که قطعنامه مذکور به ناحق سوریه را که عضو این سازمان بوده و طرفی در توافق منع استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد سوریه از تلاش غرب برای سیاسی کردن سازمان منع تسلیحات

انتقاد سوریه از تلاش غرب برای سیاسی کردن سازمان منع تسلیحات