مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 05:452020-07-14سياسي

فاز اول پروژه رویان جهاددانشگاهی استان سمنان تا پایان سال افتتاح می شود


فرماندار مهدیشهر به اتفاق شهردار، رییس شورای شهر و رییس اداره راه و شهرسازی، شرکت گاز، برق و برخی از مسوولین شهرستان مهدیشهر از روند اجرایی پروژه رویان جهاددانشگاهی استان سمنان در این شهرستان بازدید کرد.

- ایسنا/سمنان فرماندار مهدیشهر به اتفاق شهردار، رییس شورای شهر و رییس اداره راه و شهرسازی، شرکت گاز، برق و برخی از مسوولین شهرستان مهدیشهر از روند اجرایی پروژه رویان جهاددانشگاهی استان سمنان در این شهرستان بازدید کرد.

فرماندار مهدیشهر در حاشیه این بازدید که رییس و معاونین جهاددانشگاهی استان سمنان نیز حضور داشتند گفت: پروژه رویان جهاددانشگاهی استان سمنان در مهدیشهر از جمله پروژه های ملی در استان است که با تلاش خوب و ارزنده همکاران جهاددانشگاهی در این شهرستان دنبال می شود و پیشرفت خوبی داشته است.

عبدالرضا میقانی افزود: با تلاش خوب و پیگیری و تلاش همکاران جهاددانشگاهی برای احداث این پروژه هزینه شده است و انشاءالله امیدواریم با حمایت و مساعدت مسوولین استانی و کشوری و تخصیص اعتبارات لازم برای تجهیز ساختمان ها، فاز اول پروژه رویان مهدیشهر تا پایان سال افتتاح شود.

وی روند ساخت این پروژه جهاددانشگاهی استان سمنان در شهرستان مهدیشهر را خوب و مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ساختمان ها محوطه، تأسیسات و معابر این پروژه در حال ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول پروژه رویان جهاددانشگاهی استان سمنان تا پایان سال افتتاح می شود

فاز اول پروژه رویان جهاددانشگاهی استان سمنان تا پایان سال افتتاح می شود