مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-14بين الملل

مرگ و زندگی در آی سی یو های دنیا (+عکس)


با گذشت نزدیک به 5 ماه از آغاز پاندمی کرونا در جهان، نزدیک به 60 هزار تخت آی سی یو در سراسر جهان با بیماران مبتلا به کووید-19 اشغال شده است.

- با گذشت نزدیک به 5 ماه از آغاز پاندمی کرونا در جهان، نزدیک به 60 هزار تخت آی سی یو در سراسر جهان با بیماران مبتلا به کووید-19 اشغال شده است.

در اواخر نخستین ماه تابستان سال 1399 و با گذشت نزدیک به 5 ماه از آغاز پاندمی کرونا در جهان، نزدیک به 60 هزار تخت آی سی یو در سراسر جهان با بیماران مبتلا به کووید-19 اشغال شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، در شرایطی که دنیا درگیر بحران کرونا به عنوان بی‌سابقه ترین و بدترین بحران سلامت جهانی در بیش از 1 قرن گذشته است، وضعیت تخت‌های بیمارستانی و اشغال بخش عمده‌ای از ظرفیت درمانی کشورهای مختلف با بیماران کرونا، همچنان دغدغه اصلی نظام بهداشت جهانی است.

سازمان بهداشت جهانی نسبت به پیامدهای عدم توجه و سهل‌انگاری دولت‌ها و ملت‌ها به موضوع پاندمی کرونا هشدار داده است.

شدت یافتن پاندمی کرونا طی هفته‌های آتی می‌تواند با پُر شدن ظرفیت تخت‌های آی سی یو در کشورهای مختلف دنیا یک چالش جدی ایجاد کند و کمبود ظرفیت در این بخش می‌تواند منجر به افزایش تلفات بیماری کرونا شود؛ چون برخی بیماران کرونایی برای بهبود گاه تا 3 یا 4 هفته باید در تخت‌های آی&


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ و زندگی در آی سی یو های دنیا (+عکس)

مرگ و زندگی در آی سی یو های دنیا (+عکس)