مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 05:302020-07-14سياسي

آغاز ثبت نام آموزش های مجازی کوتاه مدت قرآن ویژه کارگران کشور


نام آموزش های مجازی کوتاه مدت قرآن ویژه کارگران سراسر کشور آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین فلاح خوش مشرب مسئول شعب دارالقرآن خانه کارگر گفت : پیرو مصوبه شورای آموزش دارالقرآن خانه کارگر ثبت نام شانزدهمین دوره آموزش کوتاه مدت علوم قرآن ویژه کارگران سراسر کشور در سال 99 آغاز شد.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا درسراسر کشور و عدم برگزاری کلاس های حضوری ما همه آموزش های حضوری خودرا در قالب مجازی طراحی کرده ایم تا همه کارگران و خانواده های محترمشان در منازل خود درسراسرکشور این آموزش ها را دنبال کنند.

فلاح گفت : این دوره های آموزشی به صورت دوره های کوتاه مدت یکماهه و در رشته های روخوانی ، رونخوانی ، فصیح خوانی ، تجوید مقدماتی ، صوت و لحن ، حفظ ، ترجمه و مفاهیم ، تفسیر و تدبر در قرآن کریم ، داستان های پیامبران ، مهارت های زندگی با محوریت قرآن ومربیگری مهد و پیش دبستانی (دوره قرآنی) به صورت کاملا مجازی و آموزش های تلفنی ما در چهار رشته حفظ ، روخوانی ، مفاهیم و احکام در سراسر کشور برگزار می گردد.

وی در آخر افزود : این آموزش ها به صورت رایگان برگزار می شود و کارگران به همراه خانواده های خود می توانند تا 26 تیرماه جهت ثبت نام عدد 6 را به سامانه 10000100100 پیامک کنند یا از طریق سایت دارالقرآن خانه کارگر به نشانی www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام آموزش های مجازی کوتاه مدت قرآن ویژه کارگران کشور

آغاز ثبت نام آموزش های مجازی کوتاه مدت قرآن ویژه کارگران کشور