مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 05:152020-07-14اقتصادي

دستگاه های دولتی املاک مازاد گلپایگان را معرفی کنند


دستگاه های دولتی باید املاک مازاد خود را معرفی کنند تا در اختیار راه و شهرسازی برای ساخت میکن قرار دهیم.

- گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: دستگاه های دولتی باید املاک مازاد خود را معرفی کنند تا در اختیار راه و شهرسازی برای ساخت میکن قرار دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین یارمحمدیان شامگاه دوشنبه در شورای مسکن شهرستان گلپایگان اظهار داشت: در شهرستان گلپایگان خرید و فروش زمین و ملک و دادن خدماتی مانند آب و برق و گاز در زمین هایی که جزو اراضی ملی است و حتی زمین هایی که مردم تصرف کردند مانند مزرعه طلایی ممنوعیت دارد چون در این اراضی که سند مالکیت دولتی دارد و هنوز تعیین تکلیف نشده است نباید انشعابات داده نشود.

طرح اقدام ملی مسکن متناسب با گلپایگان است وی گفت: طرح اقدام ملی مسکن که پلاک 250 متری به سه نفر داده می شود یک قدم به جلو نسبت به مسکن مهر است چراکه مسکن مهر حالت آپارتمان نشینی داشت و اقدام ملی مسکن ویلایی نشین است که تناسب مناسبی با شهرستان گلپایگان دارد.

فرماندار گلپایگان تصریح کرد: دستگاه هایی که املاک مازاد دارند در اختیار راه و شهرسازی باید قرار دهند تا به ساخت مسکن اختصاص پیدا کند و اگر در شهرستان گلپایگان املاک مازاد داریم ادارات اعلام کنند چراکه دولت می خواهد عرضه مسکن را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های دولتی املاک مازاد گلپایگان را معرفی کنند

دستگاه های دولتی املاک مازاد گلپایگان را معرفی کنند