مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 05:152020-07-14اقتصادي

البرز بیشتر به کدام استان ها کالا می فرستد؟


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: در حال حاضر 85 شرکت حمل بار وظیفه جابجایی کالاهای البرز به سایر استان ها را به عهده دارند.

- ایسنا/البرز معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: در حال حاضر 85 شرکت حمل بار وظیفه جابجایی کالاهای البرز به سایر استان ها را به عهده دارند.

حسین مرعشی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به میزان ارسال کالا از البرز در سه ماهه اول امسال اظهار کرد: تا پایان خردادماه در مجموع دو میلیون و 420 هزار تن کالا از البرز به سایر استان ها حمل شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شش درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به عمده مقاصد کالاهای حمل شده ادامه داد: بیشتر این کالاها به تهران، قزوین، گیلان و مازندران حمل شده است.

وی توضیح داد: به واسطه استقرار واحدهای صنعتی متنوع در استان، عمده کالاهای حمل شده از البرز تولیدات صنعتی هستند و مبدا بیشتر آنها نظرآباد، کرج و اشتهارد است.

مرعشی با اشاره به تعداد شرکت های حمل بار فعال در البرز اضافه کرد: در حال حاضر 85 شرکت حمل بار وظیفه جابجایی کالاهای البرز به سایر استان ها را به عهده دارند.

این مسئول با بیان اینکه این کالاها با 186 هزار سفر کامیون از البرز حمل شده، گفت: به دنبال راه اندازی سیستم بارنامه الکترونیکی هستیم که به واسطه آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز بیشتر به کدام استان ها کالا می فرستد؟

البرز بیشتر به کدام استان ها کالا می فرستد؟