مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 05:102020-07-14فرهنگي

چرا فصل دوم «همسران» ساخته نشد؟


«چند نکته مهم باعث ساخته نشدن این فیلم شد.

در وهله اول فردوس کاویانی تمایلی نداشت دوباره در نقش کمال بازی کند و بین مردم با این نقش شناخته شود؛ - چند نکته مهم باعث ساخته نشدن این فیلم شد.

در وهله اول فردوس کاویانی تمایلی نداشت دوباره در نقش کمال بازی کند و بین مردم با این نقش شناخته شود؛ هر چند که مخاطبان او را با این نقش می شناختند ولی خودش از نقش خسته شده و به دنبال نوآوری بود.

جدای از بحث بازیگران، نکته مهم دیگر رایت سریال بود که مدیران آن زمان تلویزیون اجازه چنین کاری یعنی ساخت نسخه سینمایی را نمی دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم نوشت: شخصیت های سریال های بیژن بیرنگ جزیی نگر بوده و به دنبال آن هستند که به درک بهتری از آدم های زندگی شان برسند.

شاید بتوان ارتباط موثر را مهم ترین دغدغه آثار او در تلویزیون دانست و شاهدهایش را در قصه های سریال خانه سبز و پیشتر از آن، همسران دید.

بیرنگ به همراه رفیق شفیقش، زنده یاد مسعود رسام، زوج موفقی در سریال سازی بودند و آثارشان حال و هوای متفاوتی داشت؛ حال و هوایی که همچنان با گذشت بیست و چند سال می توان با تماشای دوباره مجموعه همسران درک کرد.

این سریال در عین داشتن فضای نسبتا فانتزی و سرگرم کننده اش و از دل قصه های یک زوج میانسال و یک زوج جوان، آموزش هایی برای فهم هرچه بهتر زندگی مشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا فصل دوم «همسران» ساخته نشد؟

چرا فصل دوم «همسران» ساخته نشد؟