مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-14دانش

تمدید مهلت دفاع تا آبان ماه/تاکید بر ارائه دروس نظری در ترم آتی


معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره برنامه های آموزشی و تحصیلات تکمیلی را در ترم آتی تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره، در جلسات شورای آموزشی و شورای تحصیلات تکمیلی، اطلاعیه ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است: 1ـ براساس مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه مورخه 21 تیرماه زمان دفاعیه پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد تا آخر آبان ماه 99 تمدید شد.

به این ترتیب دانشجویانی که قصد دفاع در نیمسال دوم 99-98 دارند، می توانند پایان نامه خود را حداکثر تا آخر مهر ماه برای همانند جویی تحویل دهند و حداکثر تا پایان آبانماه 1399 از پایان نامه خود دفاع کنند.

2- با هدف ترغیب و تشویق دانشجویان به پژوهش، حداکثر زمان تحویل گواهی پذیرش مقاله برای کسب نمره مختص مقاله، به چهار ماه پس از تاریخ دفاعیه افزایش یافت (این زمان قبلاً فقط یک ماه تا 45 روز بود).

3- براساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه حداکثر زمان تحویل پروژه پایانی دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته (برای نیمسال دوم 99-98) تا پایان مهر ماه تمدید شد.

4- مقرر شد گروههای آموزشی تلاش کنند تا در نیمسال اول 1400-1399، بیشتر، دروس نظری را به دانشجویان ارایه دهند و دروس کارگاهی و عملی را حتی المقدور به نیمسال های بعد موکول کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت دفاع تا آبان ماه/تاکید بر ارائه دروس نظری در ترم آتی

تمدید مهلت دفاع تا آبان ماه/تاکید بر ارائه دروس نظری در ترم آتی