مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 05:002020-07-14فناوري

گوشی جدیدی که تنها در 15 دقیقه کاملا شارژ می شود


گفته می شود گوشی هوشمند جدید مخصوص بازی شرکت ویوو (Vivo) که از ماه اوت در چین عرضه خواهد شد، مجهز به یک شارژر 120 واتی است که شارژ شدن کامل گوشی را تنها در 15 دقیقه ممکن می کند.

- گفته می شود گوشی هوشمند جدید مخصوص بازی شرکت "ویوو"(Vivo) که از ماه اوت در چین عرضه خواهد شد، مجهز به یک شارژر 120 واتی است که شارژ شدن کامل گوشی را تنها در 15 دقیقه ممکن می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، چندی است که شرکت چینی سازنده گوشی های هوشمند موسوم به ویوو (Vivo) در سری گوشی های مخصوص بازی خود ملقب به iQOO به دنبال توسعه مرزهای فناوری و ابداعات خلاقانه است و اکنون به نظر می رسد این شرکت از نوآوری جدید و قابل توجهی در دستگاه بعدی خود پرده برمی دارد.

یک ویدئو از نام تجاری iQOO در بستر Weibo دستگاه جدیدی را در حال استفاده از شارژر سیمی فوق سریع 120 واتی نشان می دهد که این شرکت آن را در ماه ژوئن گذشته معرفی کرده بود.

از این ویدئو به نظر می رسد که شارژر فوق سریع 120 واتی می تواند یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را در 15 دقیقه به طور کامل شارژ کند و تنها در پنج دقیقه می تواند شارژ گوشی را به 50 درصد برساند.

اگر اخیراً تلفنی را شارژ کرده باشید، می دانید که فناوری شارژ این گوشی حتی استانداردهای فعلی شارژ سریع را هم درنوردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشی جدیدی که تنها در 15 دقیقه کاملا شارژ می شود

گوشی جدیدی که تنها در 15 دقیقه کاملا شارژ می شود