مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 04:552020-07-14سياسي

مروری بر عملیات قادر


مرحله اول عملیات قادر از بیست و سوم تیرماه سال 64 آغاز شد و در تاریخ هشتم مردادماه همان سال پس از 17 روز تلاش به پایان رسید.

- مرحله اول عملیات قادر از بیست و سوم تیرماه سال 64 آغاز شد و در تاریخ هشتم مردادماه همان سال پس از 17 روز تلاش به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این عملیات با هدایت و کنترل قرارگاه مشترک ارتش و سپاه یعنی قرارگاه حمزه سیدالشهداء به مرحله اجرا درآمد.

عملیات آفندی قادر(1) که به فرماندهی سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در منطقه ی عمومی سیرکان با رمز یا صاحب الزمان(عج) به مرحله اجرا درآمد، در حالی طرح ریزی شد که رکود قابل توجهی جبهه های جنگ را فرا گرفته بود و عملیات بدر که در ابتدا موفق بود، به دلیل بکارگیری وسیع سلاح شیمیایی توسط عراق اهداف تصرفی، تثبیت نشد و در واقع آخرین عملیات گسترده نیروهای اسلام در مقابل عراق پیش از عملیات محسوب می شد.

بر اساس تصمیمات فرماندهی کل، نیروهای ایرانی برای حفظ روحیه آفندی و جلوگیری از رخوت و سستی یگان ها و نیز پرهیز از تلفات سنگین ناشی از عملیات هایی که به دلایلی به موفقیت منجر نمی شد، هر یگان تا رده تیپ موظف شد با اجرای گشتی های رزمی به استعداد گردان و گروهان، آرامش را از دشمن سلب و راهی برای انجام عملیات گسترده باز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر عملیات قادر

مروری بر عملیات قادر