مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 04:402020-07-14سياسي

مشکلات مردم فیروزکوه و دماوند در حوزه کشاورزی و راه مطرح شد


نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس با اشاره به وجود مشکلاتی در حوزه های راه و کشاورزی دو شهرستان گفت: مشکلات فیروزکوه و دماوند در حوزه کشاورزی و راه با معاونین وزارت ها مطرح شد.

- سید احمد رسولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص با معاون وزیر راه و شهرسازی، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و وزیر و معاونان وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: در این دیدار، بهسازی و روکش آسفالت راه های روستایی و فرعی، تأمین ماشین آلات برف روبی و نمک پاش و تأمین روشنایی مناطق برف گیر و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در جاده های فرعی و روستایی شهرستان های دماوند و فیروزکوه مطرح شد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس پر خصوص دیدار با وزیر و معاونان وزارت جهاد کشاورزی نیز عنوان داشت: در این دیدار اهم مشکلات و مسائل بخش کشاورزی در دو شهرستان دماوند و فیروزکوه بیان شد.

رسولی نژاد با بیان اینکه احداث استخرهای ذخیره آب کشاورزی، تأمین برق طرح های تجمیعی آبیاری نوین اجرا شده، اجرای پوشش انهار و پروژه های آبخیزداری و صدور دستور مجوز احداث مجتمع های دامپروری از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود افزود: تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم در انتقال مشکلات و حل معضلات منطقه موفق باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مردم فیروزکوه و دماوند در حوزه کشاورزی و راه مطرح شد

مشکلات مردم فیروزکوه و دماوند در حوزه کشاورزی و راه مطرح شد