مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 04:352020-07-14سياسي

کلنگ احداث شهرک مسکونی بیستون هوانیروز کرمانشاه به زمین زده شد


پس از 9 سال پیگیری، بالاخره امروز کلنگ احداث پروژه 94 هکتاری مسکن کارکنان هوانیروز با حضور استاندار کرمانشاه و فرمانده قرارگاه عملیاتی غرب کشور و فرمانده کل هوانیروز در محل این پروژه به زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم کلنگ زنی شهرک بیستون هوانیروز کرمانشاه با حضور استاندار کرمانشاه،  امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش، امیر آریانفر فرماندهی قرارگاه منطقه غرب نزاجا و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه امروز برگزار شد.

هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه در این مراسم، اظهار داشت: پرسنل هوانیروز همواره در بحران ها و مشکلات یار و یاور مردم بوده اند و بسیار مهم است که به مساله معیشت این عزیزان توجه خاصی شود.

فرمانده هوانیروز ارتش نیز در ادامه خاطرنشان کرد: توجه به مساله معیشت و مسکن نیروهای ارتش مورد توجه مقام معظم رهبری و فرمانده هان ارتش بوده است  و امیدواریم بهره برداری از این پروژه زمینه آرامش و آسایش را برای کارکنان فراهم کند.

یوسف قربانی یادآور شد: با بهره برداری از  این پروژه امیدواریم یک کار جهاری در بخش مسکن کارکنان ایجاد شده و این پروژه که از سال 90 آغاز شده در اختیار مردم قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ احداث شهرک مسکونی بیستون هوانیروز کرمانشاه به زمین زده شد

کلنگ احداث شهرک مسکونی بیستون هوانیروز کرمانشاه به زمین زده شد