مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 04:252020-07-14سياسي

آغاز مرحله دوم فراخوان طرح مردم یاران سلامت


رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: مرحله دوم فراخوان طرح مردم یاران سلامت از ابتدای هفته جاری آغاز شده و تاکنون 80 نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن ذاکریان اظهار کرد: مرحله دوم فراخوان طرح مردم یاران سلامت از ابتدای هفته جاری آغاز شده و تاکنون 80 نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی ادامه داد: در قالب این طرح، افراد داوطلب بلافاصله پس از نام نویسی آموزش های لازم را در حوزه های کمک پرستاری و همراهان بیمار فرا می گیرند.

وی با بیان اینکه آموزش ها در دانشکده پرستاری و مامایی مشهد ارائه می شود، افزود: تا این لحظه 80 ثبت نام کننده این آموزش ها را فرا گرفته اند و از این تعداد تاکنون 40 نفر در بیمارستان امام رضا (ع) به کارگیری شدند و 40 نفر مابقی هم با توجه به شرایط فعلی و اعلام نیازهای دانشگاه علوم پزشکی تا 24 ساعت آینده در همین مرکز درمانی به کارگیری خواهند شد.

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام در فراخوان مردم یاران سلامت می توانند همه روزه در ساعت اداری به دفتر سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی و یا کانون های زیرمجموعه آن در شهرستان ها مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله دوم فراخوان طرح مردم یاران سلامت

آغاز مرحله دوم فراخوان طرح مردم یاران سلامت